Copyright© All Rights Reserved by Kaktus Oren

Monday, 21 July 2014

WAJIB BACA #15: Baik Sangat Berbisik-bisik?

Assalammualaikum & Hi.

Salam Ramadhan ke-23.

Berbisik ni kadang-kadang perlu bertempat.
Meh sini 3 ekor kucing bagi pengajaran buat kita.


Sejauh mana kebenarannya? Berfikir sejenak. *krik, krik, krik

Sekian.

15 comments:

Cik Itah@RRP said...

salam. penah jadi camni..orang ngumpat sy tapi diorg x perasan pun sy ada kat belakang uhuk..kantoii tapi biarla orang ngumpat sy pun..x kisah haha

Cik Mimie said...

Apa ni bisik berdua je..nak dengar jugak..sian yg belakang tu..:)

Noura Qifays said...

Penuh makna gambar tu... :)

Apabila Hati Terbuka said...

Yes nik setuju . diri ini pun selalu kena macam nie . ntah apa yang dibisikkan .

Cik Asma BLuppy said...

betol tu. kadang2 tak sengaja pon ada.

Karya Mahirah said...

tak baik bisik-bisik... dosa tau... kecik ati yg belakang..

budak said...

sian org no3, mesti rasa down sebab xtau apa yg dorg kata kan.

Rina Zaidi said...

Biarlah mereka nak kata apa. :) Asal kita tak ikut perangai diorang ya?

TunSha Ayunie said...

betul jugak, janganlah berbisik tanpa ada ketiga2nya, nanti ada penyampaian yang tidak benarrrr.....

ehh hakak ada dalam weekly bloglist... thx comey :)

Rina Zaidi said...

Setuju.. :) You're welcome.

ariesbluefan said...

siannya kucen tu... kena tinggal kwn..

Rina Zaidi said...

Mata redup kucing. :D

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Betul tu.

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Kucing pun gossip ea...

Rina Zaidi said...

Hihi..gosip kucing.

 
This Blog Are Protected And Full Designed by Shyue Kim For Kaktus Oren