Copyright© All Rights Reserved by Kaktus Oren

Thursday, 24 July 2014

KHAMIS 9: Kenapa Mesti Bersyukur?

Assalammualaikum & Hi.

Salam Ramadhan.

Kadang-kadang nikmat sekecil apapun, kita masih tak reti nak rasa bersyukur. Maklumlah hati manusia ni berbolak-balik sifatnya.
Google
Orang pakai kasut permata intan berlian, kau mau juga.
Orang pakai baju berjenama, harga 100, 200. Kau mau juga.
Renungilah, muhasabah diri.

Sekian.

13 comments:

Lee Wa Wan said...

alhamdullilah :)

cahaya nur said...

bersyukurlah dengan apa yang ada kan... :-)

Cik Asma BLuppy said...

insya ALLAH kite sentiasa sedar diri. hukhuk

Cik Mimie said...

Alhamdulillah, bersuyukur dengan apa yang ALLAH berikan sehingga hari ini :)

Apabila Hati Terbuka said...

Allahu , terima kasih untuk peringatannya . kadang-kadang diri sendiri nie lalai dengan nikmat yang ada .

Cik Itah@RRP said...

salam. alhamdulillah..sy bersyukur dgn apa yg ada :)

Montana said...

saja mai singgah sini selamat menyambut ramadhan yang ke 26 semoga anda semua sihat sejahtera hendaknya ;-) datang dari Blog MiaLiana

Amanina Mads said...

bersyukur dalam apa saja.. nina dh join ramadhan tour tu :)

Rina Zaidi said...

In sha Allah ya semua? Sama2 saling mengingati. :)

TunSha Ayunie said...

tahun ni hakak lagi best, pakai slipar jepun je... entahlaa.. rasa takde mood nak beli serba baru... cukup la baju baru... sebab tahun lepas pakai baju tahun2 sudah... haha

salam aidilfitri comey :)

Rina Zaidi said...

mai dah selipar jepun dia. :D Salam Aidilfitri juga.

Karya Mahirah said...

ya.. kita bersyukur dengan apa yang kita ada...

Rina Zaidi said...

in sha Allah akak KM. :)

 
This Blog Are Protected And Full Designed by Shyue Kim For Kaktus Oren