Copyright© All Rights Reserved by Kaktus Oren

Tuesday, 10 June 2014

WAJIB BACA #5: 10 Ada Apa Dengan Kucing

Assalammualaikum & Hi.

Dah kenapa ada apa dengan kucing?
Apa saja kucing serba boleh.
Harus geram dengan gelagat kucing?
Nak tergelak sendiri pun tak apa dibuatnya.
Apa yang penting, Jangan Dera Binatang!

1. Bila kucing nyanyi

Malunya, mengapa begini jadinya?
Malunya by Ainan & Mark

2. Katanya 22
We just keep dancing like we're 22 huhuhu~~~
Bersama Taylor Swift. :D

3. Awkward Moment 1
Haaa..kan? Selalu buat ya? Eh eh eh

4. Awkward Moment 2
Punya la kita gelak besar tangki air, tapi errrrr~~~
Kita terlebih syok sendiri bila orang lain tersipu-sipu je.

5.  Puteri Lilin Cair Habis
Ni putih putih melati dengan cabbage cap.
Dengan cermin mata hitamnya. Adoi.

6. Panik, panik, panik
The moment you panic in the water because you can't swim well.
I realized that this is my face look-alike. Errrr~~~

7. Loving him was RED Taylor :)
Rasanya ini the evolution of Red Riding Hood.

8. Ini memanglah kelas

Perasan tak?
Kucing mudah sangat nak hulur tangan kalau ternampak
sesuatu yang bergerak. Macam-macam saja. :)

10. Apa kau rasa? #oren~~~
Ini Cik Oren punya.
Kak Yong bilik Cik Oren.
Putih tu Tok Wan a.k.a Kakak. (3 gambar)
Lagi seekor dengan bantal tu, Kiut a.k.a Yuyut.
Mentang-mentang Cik Oren jauh, punya bebas diorang
keluar masuk tidur dalam bilik sampai ke Subuh.

Sekian.
Gambar 1 - 9: Credit to Google

#oren

14 comments:

nor nazliana said...

comelnyer jom join anda di tag
http://adna2029.blogspot.com/2014/06/ga-by-farahdeena-fisal.html

Anisyamir Leejo said...

comel-comelnya kucing ni ! gerammm tengok ^^
(http://anies-msletoes.blogspot.com/2014/06/pabila-isu-tanda-soal-dua-kali.html)

Rina Zaidi said...

Thanks. :) In sha Allah, nanti join.

Rina Zaidi said...

Ambillah seekor. :)

Mohd Azfar said...

('',)

Al-hafiez Abdul Masid said...

Ya Allah. Comelnya makhluk ciptaanmu. Comel sangaaaaat.hahaha. >.<

Rina Zaidi said...

* Encik Azfar hanya mampu tersenyum. Hihi

* Hafiez : Memang comel itu katamu. :D

TunSha Ayunie said...

comel ! haha .. ni tengah tunggu kucing kat rumah bonda beranak.... dulu ada banyak kucing... sekali bapak kesayangan beta dengan senang hati membuangkannya... wahahhahaa

Rina Zaidi said...

Ala kesian kena buang..

Cik Itah@RRP said...

salam. ehehheh comel kucing+ tu semua :))

anajingga said...

salam ukhwah Rina, selamat berpuasa,memang kucing haiwan yang sangat istimewa dikalangan ramai manusia..malah ia juga kesayangan Rasul saw kita..

Rina Zaidi said...

Waalaikumsalam Sis Itah & Ana. Salam Ramadhan. :)

Encik Ket said...

comeeellll... :3
but 'ket' lg comel. muahahahahaha!!!

kucing mmg diciptakan untuk hidup brsame manusia. Nabi Muhammad pun punya kucing brname muezza. indahkn Allah cirikan sifat pde seekor kucing. ^.^

http://encikket.blogspot.com/2014/04/subhanallah-istimewanya-kucing.html

Rina Zaidi said...

Cat la tu. Nak Ket juga..haha..nanti terjah post Encik Ket.

 
This Blog Are Protected And Full Designed by Shyue Kim For Kaktus Oren