Copyright© All Rights Reserved by Kaktus Oren

Monday, 9 June 2014

WAJIB BACA #4: Pesan Tok Kucing

Assalammualaikum & Hi.

Fall in love with Pusheen?
Keep Smile & Stay Cute.
DIY Cik Oren.
Sayang nak buang kotak. Pakai je la. :)

Inilah pesan Tok Kucing.
Credit: Google
Sorak dalam hati kalau anda "Cat Lover" !!
                Hari tu Cik Oren nampak gambar 1 guy dera kucing. Kisah lanjut, baca sini: Dera Kucing. Rasa macam nak pijak sampai jadi roti bakar guna penunu Bunsen je lelaki tu. Dah macam tak ada kerja lain nak buat. Mesti cuping telinga dia tak cukup lebar sampai tak boleh nak dengar nasihat orang. Berkurun dah orang pesan.

Jangan dera binatang.
Sekian.

#oren

6 comments:

Al-hafiez Abdul Masid said...

Wahh. Kucing sini sana. Geramlaaaaa. Comelll >.<

Rina Zaidi said...

Hahaha..situ sana sini jawabnya..

Sally Samsaiman said...

mmg kena bakar je org gitu...

nasib baik Pusheen comel :P

Encik Ket said...

skarang kan zaman mengupload video. so standard laa bg setan2 mcm diorang nak tunjuk kezaliman diorang pade dunie, kononnye dioranglah yg paling zalim.. pppiiraahhh!!

Rina Zaidi said...

Hihi.. tu la..

Rina Zaidi said...

Rasa bangga tak bertempat. Moga mendapat petunjuk. :)

 
This Blog Are Protected And Full Designed by Shyue Kim For Kaktus Oren