Copyright© All Rights Reserved by Kaktus Oren

Wednesday, 25 November 2015

Fenomena De'Xandra Perfumes

Assalammualaikum & Hi. :)

        Akak, akak. Nak wangi? Kena kawan dengan penjual minyak wangi. Hihi. Suka bau wangi kan? Pakai perfume apa? Amboi akak..Gucci Gucci oh my Gucci. Cik Oren tanya ni, pakai perfume apa? Baik korang jawab, jawab, jawab. **abaikan celoteh ngeeee. Nak tahu 1 fenomena terkini yang melanda peminat tegar perfume 1 Malaysia?? Nak ke Nak??
DE'XANDRA INSPIRED PERFUME
       Ada yang dah terkena penangan De'Xandra ni? Cik Oren terkena!! **saya jual, saya pakai. Serius!! SEDAP BAU, memang WANGI & TAHAN LAMA melebihi 8 jam ibarat biarkan bungaku Mewangi selamanya. Botol hitam untuk lelaki, botol putih untuk akak2 manis sekalian. Perfume berjenama harga mahal kat mall tu ramai yang hanya mampu tengok saja. TAPI perfume De'Xandra ni HARGA MAMPU MILIK. Best ke Best?? Apa yang BEST sangat DE'XANDRA ni?  Meh sambung baca.
  1. Sebotol RM65.00 SM / RM70 SS (tak termasuk postage)
  2. Sebotol 35 ml (spray), Eau de Parfum 
  3. Pati original & alkohol ekstrak tebu 
  4. Diinspirasikan daripada perfum berjenama antarabangsa 
  5. TAHAN LAMA sehingga 8 jam 
  6. Boleh dibawa solat Mudah dibawa travel
       Haaa..best kan?? Perfume ni boleh dibawa solat. Solat sah walaupun menggunakan perfume beralkohol; sumber asas alkohol daripada kayu-kayuan & bunga yang khusus untuk dijadikan perfume. Perfume DE'XANDRA menggunakan alkohol daripada ekstrak tebu dan perfume ini diasaskan oleh Puan Ernayanee Nur; perfume buatan Malaysia / produk Bumiputera.
       Rasanya boleh BERJIMAT pakai De'Xandra. Perfume branded yang mahal tu boleh simpan untuk dipakai sekali sekala kan? So, tak perlu ikat perut nak beli banyak kali perfume mahal selang beberapa bulan. Beratus melayang. Dengan De'Xandra, boleh beli 2-3 botol sekali & boleh tukar wangi hari-hari. Ramai yang berpuas hati selepas menggunakan De'Xandra Inspired Perfume. Alhamdulillah. Nantikan entri seterusnya pasal De'Xandra ya?? Boleh singgah sini De'Xandra Perfumes - MIRI


 

4 comments:

Nabila Syifa said...

huhu, xreti pakai pewangi..dari dulu xpenah pakai minyak wangi.kalau pakai pun cuma lotion yg wangi.Johnson & johnson je jd pilihan.

Rina Zaidi said...

Ya Nabila..Ada yang gemar pakai losyen saja dah wangi. :) Tak semua orang suka pakai perfume.

Farah Waheda Wahid said...

macam menarik jer nih...

Rina Zaidi said...

Mau ka Mau kak Farah? :)

 
This Blog Are Protected And Full Designed by Shyue Kim For Kaktus Oren