Copyright© All Rights Reserved by Kaktus Oren

Monday, 17 November 2014

Senjata Makan Tuan

Assalammualaikum & Hi.

       Dah biasa dengar peribahasa makan tuan kan? Berbuat sesuatu dengan maksud untuk mencelakakan orang tetapi berbalik mengenai diri sendiri. Baru-baru ni ada kes tangan si penjahat kena potong dengan mangsa. Naaa. Kan senjata makan tuan. Tak berani nak letak gambar kes tu. Mata hati pun tertutup cepat tak nak tengok lama-lama. 

Google
 Kalau dah senjata boleh makan tuan, apatah lagi kata-kata yang kita ucapkan. Boleh jadi terjilat air liur sendiri. Hidup ini ibarat roda yang berputar kan? 

Sekian.

3 comments:

Cik Mimie said...

Setuju dengan kata-kata Cik Oren..

Diana Rashid said...

betul tu..sebab tu berhati2 dalam setiap tindakan..

Jazz Lover said...

Moral of the story, fikir 2 3 kali dolok bok keluarkan certain statement terutama yang sensitif ya.

 
This Blog Are Protected And Full Designed by Shyue Kim For Kaktus Oren