Copyright© All Rights Reserved by Kaktus Oren

Monday, 22 September 2014

QUOTES 2: Hati Kamu Disakiti

Assalammualaikum & Hi.


As simple as I can. *amboi
        Cik Oren kirim salam kat awak, awak, awak yang baca. Khasnya geng jalan Cik Mimie, Nad, Nik, Akak KM, Akak Siti, Cik Itah, Budak, Yun Sing, Amy J, Puan Gojess a.k.a TunSha, Kenny, Fifie, Alynn, Aisyah dan korang semualah siapa yang singgah sini.

Sekian.

7 comments:

Nadirah Mohamad said...

Hmm..memang bukan senang pun...kadang-kadang pening...apa pun buatlah yang terbaikk... :)

Jemput join....
Giveaway "Saya Nak Sihat" Sept 2014
Hadiah-hadiah produk kesihatan bernilai hampir RM1000 untuk dimenangi :)

Aksara Biruu said...

penat la hidup kalau asik nak senangkan hati orang je. Btw, jemput singgah ye, AB ada tag awak =)

http://aksarabiruu.blogspot.com/2014/09/liebster-award.html

TunSha Ayunie said...

tak mudah langsung nak jaga hati orang ni... kaksha sedang merasa perkara tu sekarang... buat lah apapun, salah kita jugak yang nampak.... la tahzan.. innalaha ma'ana...

waalaikumusalam wbt comel cyg, semoga sihat selalu ya... :)

Fhatin Amelia said...

Singgah sini jemput awak join :) Harap sudi ^^
http://mellyareenza.blogspot.com/2014/09/sweet-september-giveaway-by-mellya.html

Siti Aisya Ibrahim said...

ehh ehh ade orang kirim salam dekat akak ker? Wsalam, awk! :D

Nadratul Syazwana said...

Betul tu cik Oren. Sabar ehh? Em em Nad tu Nad kita ke? Ke Nad lain hahaha wondering pulak T.T

Cik Mimie said...

Waalaikummussalam Cik Oren :) ingt jugak kat kita ye :)

 
This Blog Are Protected And Full Designed by Shyue Kim For Kaktus Oren